Älskarinnor

Måste tipsa er om en bra brittisk ( såklart ) tv-serie, Älskarinnor, som TV4 visar kl 20.00 på tisdagar.
I morgon visas avsnitt 3.
( De två första avsnitten finns att ladda ner på Piratbay. Mistresses )



Tack till Mormormu som, tipsade mig.
=)

1 Susanne:

skriven

Hej!!!! Kollar också det programet. Hur är läget med dig då? Här har vi haft sol hel dagen så trodde jag inte imorse när jag tittade ut. Ha en fortsatt bra kväll. Kram Susanne

2 LillaNisse:

skriven

Inte laddar väl du ner från Pirate Bay?

Kram

3 Margaretha:

skriven

Hmmm...låter intressant.... Brittiska serier är ju oftast så bra och sevärda...

Kram

Margaretha

4 my:

skriven

Har missat det tyvärr...och jag ser ett annat bra ikväll kl 21- lipstick jungle! Superbra..lagom IQbefriat! :)

5 Barnens Hjältar:

skriven

Ja det var en fin strand.



Tack för tipset, skall se om jag får sett den imorgon då :-)

6 Helena:

skriven

Om det är nått allvarligt med hundarna går vi alltid till Trond på Vetrinärhuset....det nya som öppnat i stan.

Vi har gått hos honom i alla år med Vilda så när han nu öppnade eget följde vi med.

Men som idag när det antagligen är en öroninflammation åker vi till Yvonne i Timrå.

Hon är en lika duktig vetrinär som Trond men har inte samma resurser som Vetrinärhuset.

Dessutom har hon en engelsk bulldog själv som är storasyster till vår Ella.=)

Ha en skön dag vännen!

Kram

7 Eva:

skriven

Tack! Äntligen ett gott skratt från min mun! Det var länge sedan o jag behövde detta!



Hade inte kikat på detta om du inte tipsat mej.... Kram! /Eva

Kommentera här: