Utan choklad



Fem dagar utan godsaker nu.
Visst måste jag ha slagit någon form av rekord?
1 My:

skriven

Bra jobbat! Skulle jag aldrig fixa...kram

2 jeanny:

skriven

Way to go ;)

jag skulle aldrig klarat mig utan ^^

3 Ulla:

skriven

Du har verkligen slagit ett rekord. Grattis!

4 Åsa:

skriven

Hahaha...det beror på hur man ser d ;) Jag kanske kan slå dig med närmre 39 år utan choklad!!! Men det kan ha sin förklaring i att jag inte tycker om choklad :)

Ha en skön söndagkväll!

Kram..

5 S:

skriven

Duktig du är som klarar så många dagar. Jag skulle inte ens klara 3 st hehe. Jag älskar choklad o annat godis. Det är så himla gott!!! =)



trevlig Söndag-kväll

6 Kattis:

skriven

Åh, vad du är duktig.

Sen ska jag också bli duktig.

Ska bara......hihi

JA, 2009 kommer säkert bli bättre.

HA en skön kväll!

Kram

7 sussi:

skriven

hejsan tack för ditt besök hos mig =)Gud vad godis sugen jag blev när jag din bild =)/sussi

8 annsan_s:

skriven

Tack för att du frågar, det har vart

en bra dag.

9 soffie:

skriven

Japp det är rekord;O)

duktiga du

å kexchokladen är jag helt såld på,

här blir det inga sötsaker i veckan men på helgen tar jag mej nån godbit.

önskar jag va lika bra som du,

kram

10 Åsa.S:

skriven

Hejja, hejja!!

Själv har jag kvar ar julchokladaskarna här... farligt...

Ha en fin kväll!

11 Tösasnodden:

skriven

Jo det har du säkert gjort, jag tror inte jag skulle kunna vara ifrån detta underbara godis!..

12 Tina:

skriven

Duktigt!...;)

13 Helena:

skriven

Vad duktig du är.

Jag har just kollat runt lite här på din blogg.

Såg att du har 4 vovvar hemma.=)

Vi har bara två men det räcker till.

Kram

14 Mija:

skriven

DUKTIG du är!

Själv är jag supernöjd med min start på året. Har motionerat flitigt och har gått ner i vikt.. :) (Men det ska inte gå för fort heller, balans är bra ;)

15 Jeanette:

skriven

Superduktigt!!

Kommentera här: