Jag är ute när gubben min är inne...

...och jag är inne när gubben min går ut...
Så har det varit för oss dom senaste dagarna eftersom vi har jobbat helt olika.
Nu har A åkt iväg för att göra ett nattpass igen och i morgon bitti åker jag iväg för att jobba dag när han kommer hem.
Ja, ja...det är tur det inte är ofta det blir så här.
Vi har precis ätit middag, vi kör på med GI fortfarande, idag blev det kassler och rostade rotfrukter.

Vad har ni ätit för gott idag?


 



Nu ska jag titta på "Körslaget", HEJA BOLLNÄS!!!
1 Lillan:

skriven

Tack det samma!:))

2 Lisa:

skriven

Jösses vad gott det ser ut....mums!! Självklart håller vi på Hanna & Bollnäs....Ha en fin lördgaskväll. Stora kramen till dig

3 Mia:

skriven

Har du tid för en utmaning??? Jag har en till dig!

4 Mija:

skriven

Bollnäs VAAAAAAANN!!!!!!!!!!!!!!

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va jag skrek och applåderade!!



HURRAAAAAAAAAAAA!!

Kommentera här: