Finns det med choklad?

Jag dricker mycket kaffe nu...allt för att dämpa sötsuget.



I kväll hittade jag en påse julkaffe i skafferiet som jag kokade.
Smaken var kanel, kardemumma och vanilj.
Nu slog mig plötsligt tanken...det kanske finns CHOKLADKAFFE!!??



1 Vaniljis:

skriven

Ja igår fick jag använda all styrka för att inte gå upp i atomer. Rev i alla skåp efter ngt sött...men hittade inget..

Det finns kaffe OCH té med chokladsmak.

2 Pernilla:

skriven

Visst finns det kaffe med choklad smak, finns dajm smak till och med.

/P

3 Maria:

skriven

Den sorten fick jag i julklapp oxå jätte god. Jo det finns med choklad smak oxå.

Hoppas sötsuget blir bättre. Lider precis som dig men jag tar en bit 70% choklad när det blir för jobbigt.

Ha de.

4 My:

skriven

Ja det gör det, har smakat det, gott! Det kanske lindrar sötsuget, men frågan är om det är "nyttigt" med det? Lycka till kram

5 lena:

skriven

Jag har ingen koll på om det finns kaffe med chokladsmak.Ska nog kolla upp det!!

Kram lena.

6 sweetmama:

skriven

Visst finns det chokladkaffe och alla möjliga olika smaker om man vill variera sig att köpa färdigt. Du kan ju också smaksätta själv genom att röra ner direkt i koppen eller tillsätta i bryggtratten

7 Tessan:

skriven

Ja, det finns massor av olika goda smaksatta kaffesorter. Bara dyk in i en välsorterad butik så lär du hitta hur mycket som helst:) Kram

8 Mossfolk:

skriven

Chokladkaffe gav jag bort i julklapp, så nog finns det alltid :)

9 A:

skriven

Och jag dricker mycket kaffe för att dämpa röksuget =)hehe

10 Tösasnodden:

skriven

Jajemen, det finns det!!

11 Carina:

skriven

Lägg lite kakao i botten på filtret,

rätt okey faktiskt med lite mjölk

i kaffen sen, testa! :-)

12 vivan:

skriven

Ha,ha,ha...den var bra...vad var det du skulle dämpa sa du?????kramen!

13 Lillaviola:

skriven

Prova med att smaksätta ditt kaffe när du brygger/kokar det.

Jag använder mig av kardemumma eller kanel och sen drömmer jag om bullen;-)

Men med kardemumma som känns det bättre...Prova att vispa lite mjölk, då känns det rätt lyxigt.



Kramen

Kommentera här: