Det gör ont i hjärtat

Har pratat med en av de inblandade  från gårdagen nu.

Läget är för tillfället under kontroll där, men fortfarande finns en massa saker som måste redas ut.
Det gör ont i hjärtat när sånt här händer...


 



1 DumPer:

skriven

Eeeej....wassup?

2 Inger Maryissa:

skriven

Talande bild !!

Hoppas verkligen att det ordnar upp sig i denna familj.

Ja, det gör ont i hjärtat när sånt händer

Kramar

3 Synne.:

skriven

Jag har läst igenom din blogg. Förstår precis vad du menar.

Jag hoppas att det kommer ordna sig för den familjen.

Jag tänker på dig.

Kram Synne.

4 Jeanette:

skriven

mmm, den känslan känner jag allt för väl igen...

Hoppas det löser sig för dem!

Kram

5 Camilla:

skriven

Oj, hoppas att det reder ut sig!



Sv:Ja james, han är en skö prick..hehe!



Jag önskar dig en skön Lördagskväll! Ska du titta på körslaget?;-)

Kommentera här: