Vet inte om jag törs berätta...

...men i vårt kök hänger julgardinerna fortfarande kvar.
Hade tänkt byta men upptäckte att jag inte har några gardiner som jag vill sätta upp, dom jag har kan man säga "har gjort sitt".
Nu har jag i alla fall skickat efter nya gardiner från Jotex, så efter den 25 mars åker julgardinerna ner!!!

Så här kommer det att se ut i vårt kök sen.

1 Carina:

skriven

Frächt och lantligt precis som det ska vara .

Har också ett par köksgardiner från Jotex på gång...det kommer säkerligen bloggas på dom, om jag känner mig rätt ;)

2 Nillan:

skriven

Snyggt..jag gillar den stilen..höll på att få skräck kramper när det kom färg/tyger från ikea oh my good

3 Lotta:

skriven

Snyggt, gillar också den stilen men det passar inte vårt kök.

4 Lilltroll:

skriven

Ja du, tror jag får göra det samma, beställa gardiner alltså. De gröna hänger uppe i vardagsrumemt än och jag vet inte vad jag ska sätta dit!

Snygga va dom som du valt i alla fall!

Kramis

5 Vanadesse.:

skriven

jag saknar julen!

6 Inger Maryissa:

skriven

Men det är väl ok ;-)

Det sägs ju i visan:

- att julen varar in i Påska... :-D

Kram

7 Lillaviola:

skriven

VAd häftigt att våga ha dem kvar! Och det är ju ett tag till påsk;-)



Jobbar som bäst med utmaningen....

8 Barnens Hjältar:

skriven

Åh julen vara uti påska :-)

Perfekt med nya gardiner när våren kommer :-)

Kan ni passa på att fira med våfflor...för det är väl däromkring våffeldagen :-)

9 Anneli:

skriven

Vännen



Hos min granne har dom ljustaken kvar fortfarande. Så det är lugnt.



Kramis smoggen

10 Lillaviola:

skriven

Japp nu är utamningen klar!



http://lillaviola.blogg.se/2009/february/en-utmaning-i-fran-ejmis.html

11 Jenny:

skriven

Jättefint blir det!

Skulle också vilja ha nya gardiner, men då måste jag ju putsa fönster...?

I-lands-problem???



Kram och ha en skön söndag!

//Jenny

12 Lillan:

skriven

God morgon! Ja det är väll mest en dröm men man vet aldrig:))

Ja men då blir det ju superfint efter den 25 mars istället:))

13 Mia:

skriven

Härliga gardiner, lite sommarkänsla nu du!!! L

14 bjorne:

skriven

Ser riktigt vackert och mysigt ut,och bilderna verka va uppskattade,gott nu ska jag jobba igen är sliten efter en utekväll som heter duga.

15 Susanne:

skriven

Hej!!! Ditt kök kommer att bli kanon snyggt det är min stil. Kram Susanne

16 Mossfolk:

skriven

Det kommer att bli jättefint. Men är det tomtar på julgardinerna? Annars kan du ju faktiskt kalla dem vintergardiner :)

17 Frk Nyfniken:

skriven

Hej!

Jag jobbar just nu med handledning till långtidsarbetslösa i en liten, liten, liten kommun långt från all civilisation. Är utbildad inom personal-området så jag bör ju ha högkonjunktur nu ;)

Skäms inte över julgardinerna, jag har också uppe några som med lite vilja går att säga att det inte är julgardiner.

18 Malin:

skriven

okej...försökte komma på vad du heter, men jag fick inte till det, hihi... det blir jättefint i köket. Vad skoj! Kramiz M

19 My:

skriven

Jättesöta gardiner!

20 Tessan:

skriven

Hej hopp! Kan trösta dig med att idag först så fick jag nerplockat alla julsakerna i kofferten inför ra inte kommit mig för tidigare... Vilka våriga fina gardiner du hittat! Tjusigt värre:))

21 Blue:

skriven

O jag har ALLA julstjärnorna kvar i fönstren.... o julgardinerna också.... i ALLA fönstren där jag satte upp juliga gardiner... hoppsan men jag har förträngt det.

Du påminde mig lite granna nu. I v-rummet avvaktar jag för att jag vill ha upp panelgardiner men de är för långa o ska kapas... nåt tag.

Kommentera här: