1 Maria:

skriven

Jag tror jag skrattar på mig. Gud så festligt.

Kanon bra.

2 Blue:

skriven

Haha tack för ett gott skratt... o tack för att du tänkt på mig o mina bekymmer här hemma.



De är lite missnöjda tror jag... för hagen har krymt... jäklar vad den har krymt. O nu är elen verkligen på igen... vet att det hade slutat "ticka" i tråden men nu jädrar i min låda så tickar det igen.



Tror att havren som grannen lockade med första vändan de var ut o kuta kan ha gjort att de fick tokspel o drog igen. Hittade dem så småningom ungefär hos den grannen... vet inte om de ville ha mer havre, eller om det var hästarna i hagarna där som locka.



Men var de har tillbringat natten vet de bara själva

3 soffie:

skriven

fniss

hoppas du haft en bra dag å en go kväll!

4 Lilltroll:

skriven

Ja det kan man undra, den var ju underbart bra!

Kramis

5 A:

skriven

Hahaha Jag tror jag dör =)

6 E:

skriven

Hahahahha helt fantastiskt,må så gott.

Kommentera här: