Utekväll

Igår jobbade jag och sen åkte jag direkt hem till mamsen och svidade om inför en utekväll med jobbet.
Vi började med ett restaurangbesök med jättegod mat och sen blev det en bar-runda.
Var hemma vid 03-tiden så idag är jag trött, men kul var det!!
=)
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Förstår att du är trött idag.



Kram

2 Lena:

skriven

Tack för titten på min blogg; )

Roligt att besöka nya fina bloggar som din ; )



Ha en skön dag!



3 purplerain:

skriven

Haha, kul blogg.Älskar den lilla dans tjejen. Har haft häst för länge sen. kram

4 Maria:

skriven

Jaså du var ute & svirade. Men det är värt att man är trött då man fått ha kul.

Ha en riktigt skön lördag.

5 Lena Svensson:

skriven

Tror jag det att du är trött, efter en sån kväll.

Ha en riktigt skön dag

Kram Lena

6 Åsa.S:

skriven

Vad kul!

Härligt att du har snälla grannar, för en bjudmiddag sitter ju defenitivt inte fel dagen efter...

Hoppas du har en trevlig lördag!

7 Mia:

skriven

Det kan vara lite påfrestande, sånt där... L

8 LillaNisse:

skriven

Vilken nattuggla....

Kram

9 LillaNisse:

skriven

Vilken nattuggla....

Kram

Kommentera här: