1 Frida:

skriven

Härligt!

2 Blue:

skriven

Tack Ejmis.... ja jag ska snart ut o åka en sväng o se om jag ser dem... men förhoppningsvis campar de under en gran

3 Maria:

skriven

Härligt med bilder från vårt vackra men ack så kalla vinterland.

4 Barnens Hjältar:

skriven

Det ser så härligt ut med snö, det är nästan så det är lite exotiskt för oss Göteborgare ;-)

5 MizthaNguyen (v.:

skriven

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

6 Nilla:

skriven

Hej då vet jag...härlig bild

7 Gabbi:

skriven

Morning raring..

Åh..va fin bild!!!

Ha en fin onsdag!

Kram

8 Synne.:

skriven

Så fin bild. Ni har ju en del snö ni med.

Kram Synne.

9 Kattis:

skriven

Åh, vad en massa härlig snö, vilket landskap.

Här är det lite snö och lite kallt.

Ha en fin dag!

KRAM

10 Lena Svensson:

skriven

Hallå

Gud vad du har många fina bilder. Ha en bra dag.

Kram Lena

11 Tösasnodden:

skriven

Å vad jag saknar snö!!

Kommentera här: