Storlek 47

Min A har stora fötter, minst 46 men helst 47 och det är inte det lättaste att hitta skor då.
Eftersom han dessutom inte alls gillar att springa i affärer så är det jag som får ge mig ut på detta näst intill omöjliga uppdrag.
Nu var han i STORT behov av ett par nya vinterkängor och jag kan säga att min förhoppning om att  hitta något som skulle passa den var inte stor.
I slutet på säsongen, efter rean och som sagt, helst storlek 47.
Men ibland har man tur!!
Kängor i storlek 47, ordinarie pris 1399:-, 70% rabatt, jag betalade alltså 419,50, OCH DOM PASSADE!!!


1 Plogflickan:

skriven

Men otroligt! Är det något rikstäckande skoföretag/affär? Finns en här som är som din A, vill aldrig in och prova....ler

2 Jenny:

skriven

Förstår problemet!



Här är två i detta huset (inte jag då, förstås!) som "drar 46or" och det kan va knepigt att hitta i dom storlekarna ibland...



Grattis till bra och passande kängor till REA-pris dessutom! Kanon ju!



Kram, Jenny



3 Lillan:

skriven

Morning! Ojsan så stora fossingar:))

4 Susanne:

skriven

GOdmorgon!!! Ha en bra dag! Kram Susanne

5 Mia:

skriven

Ja, nog 17 hade du tur!!!

6 Lena Svensson:

skriven

Men man ska ha tur ibland :)

Ha en bra dag

Kram Lena

7 Pia:

skriven

Jag promenerar på Alnö, där jag bor.

8 A:

skriven

Så stora fötter har min äldsta son =/ Jättesvårt att hitta billiga skor. Grattis till kapet =)

9 Sandra:

skriven

Sånna fynd blir man glad av! =)

10 Lotta:

skriven

Wow vilket klipp

11 Pernilla:

skriven

Du hade alltså turgumman i dej, med dej till affären. Då skulle du passat på att leta efter något till dej också, haha.

/P

12 My:

skriven

oj då, då förstår jag han har problem att hitta! Men du lyckades, bravo!

13 Nilla:

skriven

snacka om tur...jag har en tonåring som har 46 skit lätt att hitta skor till en som är kräsen dessutom...

14 sussie:

skriven

Du står stadigt på jorden! ; )

Ha en bra dag i dina kängor.

15 evans:

skriven

Vilket fynd! Fast jag tycker inte att du ska behöva springa hans ärenden :)

16 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Tur du hade, jag behöver också nya kängor men hittar inga har väl för vanlig storlek 37-38 ska det vara här mina kängor läcker in underifrån och på ena sidan. Kram Susanne

17 Annelie:

skriven

Ibland ska man ta tur =)

Ha en härlig kväll!

Kommentera här: