Scotertur

I morse ringde våra grannar K & E för att höra om vi ville följa med på en tur med snöscoter upp till en tjärn.
Stråland sol idag så det är klart att vi hängde med på det.
Det blev en härligt avkopplande dag med korvgrillning.
Jag åkte av scotern två gånger, det är tur man landar mjukt i all snö.
;)

Det är helt otroligt att himlen kan vara så blå, inte ett moln i sikte.





Det grå som syns är röken från elden.





1 F:

skriven

sv, 10 mer än du svarat på ;)

2 Carina:

skriven

Hi, hi..en slänk hon hit och en slank hon dit :)

Hur kör ni ;)

Gillar dina bilder upp i trädkronorna där röken dansar ring.

3 soffie:

skriven

ååå va mysigt å kul att åka scooter jag gjorde det som barn uppe i Piteå å vill göra det igen,

må gott

4 matte:

skriven

ja gu va mysigt. Jag blir avis :)!

5 Lillan:

skriven

Vad underbart! Håkan och jag måste ut någon dag vi med:)

Japp han grejjade guldet idag:))

6 Tina:

skriven

Så mysigt...de har varit så kallt här att vara ute med skoter...men nu hoppas jag tempen dimper!!

Ha det gott!

7 A:

skriven

Vad härligt =)

8 Fia:

skriven

Oj, vad härligt det ser ut! Vad mysigt att ha det så där alldeles inpå knuten.

9 Lena Svensson:

skriven

Oh vad vackert, ha en riktig toppendag

Kram Lena

10 Nettan:

skriven

Så vackert! Låter som ni hade det mysigt!

Men fy på kissen;-) ute är väl en sak, men på köksbänken... urk.

Ha en fin måndag!

11 LillaNisse:

skriven

Ser ut som du haft en bra dag ute i naturen...

Kram

12 My:

skriven

Gu vilka härliga bilder! Beskriver precis dagen...hur härligt ni måste haft det.

Jag har åkt scooter en gång för många år sedan, körde som f-n, jättekul var det!

13 Synne.:

skriven

Måste bara säga att jag är väldigt avundsjuk på dig.

Skulle så gärna varit med där ute.

Bara sitta och mysa vid brasan.

Vackra bilder.

Klems Synne.

14 Mia:

skriven

Jaaa, visst har det väl varit underbart väder, och är ju fortfarande...det måste ha varit perfekt för en scotertur!

15 Inger Maryissa:

skriven

Kan tänka mig att ni hade det härligt.

Underbara foton från ert vackra vinterlandskap.

Kram

Kommentera här: