Så får det bli!



Jag är såååå trött efter en dag på jobbet så ikväll blir det såhär för mig...
1 Ango:

skriven

Hrm...jag har visst raderat mailet med din adress i... Har du lust att maila den igen så jag kan skicka din vinstbok?



Kram

/Ango

([email protected])

2 Junitjej:

skriven

Det ser härligt ut!

3 C a m i l l a:

skriven

Jag ska snart sjunka ner i soffan jag också. Sååå skönt!

Kram!

4 Lilltroll:

skriven

Hmmm... låter som en lysande idé, jag ska nog ta efter!

Kramis

5 Plogflickan:

skriven

Nej tänk hur det känns om du somnar så där, lägg dig i sänghalmen och slumra i stället.

Ha dé!

6 soffie:

skriven

sussa gott :O)

7 Camilla:

skriven

Haha..ja men det såg onekligen väldigt skönt ut!!

8 Sus i dus:

skriven

Det läget skulle även passa mig som inventerat hela dagen!



Kram Sus

9 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Hahahha..den ställningen intar jag varenda kväll!!!

Moahahahha

Ha en fin dag!

Kram

10 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Mysig bild där skulle jag vilja vara. Ha en bra dag. Kram Susanne

11 sexbarnsmamman:

skriven

Som för mig efter en hel dag hemma :-)



Ha det gott, mysig blogg!

12 My:

skriven

Sover du än? ;)

Ha en fortsatt go dag, kram

13 LillaNisse:

skriven

Det såg ju inte helt fel ut, skönt...

kram

Kommentera här: