Rehab-kurs

Idag har jag börjat en rehab-kurs. Den är 3 halvdagar/vecka i 7 veckor. Anledningen är att jag behöver göra något åt min nacke och mina axlar som troligtvis är "boven" bakom migränen.
Kursen är på betald arbetstid, inte illa eller hur?
Eftersom det är MÅNGA år sedan jag sysslade med någon träning inomhus så var jag tvungen att handla nya träningskläder förra veckan
Hade tur och hittade det mesta på rea.
=)


I kursen kommer vi att varva teori med träning, jag ser verkligen fram emot dessa veckor!
1 anneli:

skriven

så bra att du fått detta genom jobbet! härligt att komma igång och så i nya fina jympakläder - wow!

2 NeuroticKitten:

skriven

Lycka till och hoppas det funkar!

3 Fru Pusselbit:

skriven

Hoppas att du får ordning på migränen nu! kram

4 Fia:

skriven

Vad skönt att de tar hand om sin personal på ditt jobb! Hoppas du blir av med din migrän.

5 Lillan:

skriven

God morgon! Är det på Ryggis???

6 Lena Svensson:

skriven

Ha en riktigt bra dag

Kram Lena

7 LillaNisse:

skriven

Skönt med utbildning på arbetstid...

kram

8 Anki:

skriven

Hoppas du blir bra nu när du börjat med träningen!

9 Ulla:

skriven

Fantastiskt att du får gå på arbetstid. Det kommer de att tjäna på, på ditt arbete

10 Annelie:

skriven

Det var inte illa. Hoppas det kommer bli bättre!

11 Carina:

skriven

Ta mig med dig..skulle nog inte alls vara tokigt för min lekamen....och huvud skulle jag tro :/

Är det genom arbetsgivaren du fått rehaben ?

12 My:

skriven

Bra att du får det på betald arbetstid, hoppas det hjälper...kramis

13 Lillan:

skriven

Aha...då har jag gått den...För ca 5 år sedan..

14 Barnens Hjältar:

skriven

Vad bra att få möjlighet till en sån kurs!

Hoppas det blir bra :-)

15 soffie:

skriven

men å va bra att det är genom jobbet,

lycka till nu med din träning ,

va roligt det måste va fast jobbigt,

ha det gott

Kommentera här: