1 bjorne:

skriven

Jäklar viken icakasse han längst ned ståtar med,vi bor utspridda i hela centrum är 16st från Karlstad och fler blir vi,själv bor jag i en av hotellets 3 lägenheter,hade som krav att få bo själv om jag skulle åka hit,så nära till jobbet har jag,behöver inte gå ut ur huset,gott.

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Haha...verkligen inte.



Kram

3 Lotta:

skriven

Hahaha

4 Barnens Hjältar:

skriven

Haha, hjälp :P

Kan inte sudda bort bilden från näthinnan nu :P

5 Sandra:

skriven

UURRKKK!!Skrattar o kräks omvartannat! =D

6 purplerain:

skriven

Skit kul. Bjöd på fisk o ris. Gott. Men nu hade jag i indisk krydd blandning med cocosmjölk. Hur tänkte jag egentligen?

7 Åsa.S:

skriven

Hahaha, så sant... bara fler kunde förstå det

8 NeuroticKitten:

skriven

Ok, det var något av det läskigaste jag sett. Tänk att få se det in real life. ryser

9 Sus i dus:

skriven

Yeach blä! Mohahahhaha



/Sus

10 Jenny:

skriven

Det DÄR var INTE så snällt!!!



Jag som ville så något aptitligt innan jag ska sova....Huh...



Kram, Jenny

11 Mossfolk:

skriven

Uh, jag är glad att jag kikade in här på mogonen, annars hade det väl blivit mardrömmar :)

12 My:

skriven

Hmm tycker båda är fel...fy för string på män! :)

13 Mia:

skriven

Nääää, verkligen inte!!! S

14 Helena:

skriven

Ha,ha frågan är om den sista är en sting??

Eller det bara har krupit långt upp i rööva. :0)

Jag säger som Mia och Klara -Du kan väl inte ha ett snööre i röööven, Casandra.

Ha det gott.

Kommentera här: