Ny frisyr?

Jag har inte varit hos frissan sen slutet på september!!
Det måste vara det längsta jag sparat mitt hår någonsin...men jag har en plan.
;)
Funderar på att ha en lite längre frisyr nu.
Vad tycker ni om denna?



Tycker även om den här frisyren.




Eller så blir det som vanligt...jag säger åt min frisör "gör vad du vill" och så går jag nöjd därifrån sen.

Vad tycker ni om frisyrerna och hur gör ni hos frissan?
Får dom fria händer eller vet ni precis vad ni vill ha?
1 Nettan:

skriven

Nån sån där frisyr skulle jag vilja ha ifall jag kunde. Men jag har för lockigt och tussigt hår för det. Ha, ha !



Ta med dig bilden och fråga om det funkar på ditt hår.



Lycka till !

2 Barbro Binda:

skriven

Jättefin blogg du har! Jag fastnade direkt!



Jag har en blandning av dom två frisyrerna. Klipper hos frissan, färgar själv. Blåsvart. Ta med bild, det brukar funka.

3 Nilla:

skriven

Hej du

Om du bloggar med plogflickan så kan du väl hälsa henne att nu har jag internet...vet du om ngt har hänt genom att hon lösenordat hennes blogg?Ja ja hälsa i alla fall..oj ta en lätt friyr som man slipper sköta jättemycket ..ha det bra

4 Maria:

skriven

Snyggt båda två. Min frissa råd frågar jag & hon får gärna komma med förslag. Sedan så blir det nåt vi båda gillar.

Ha de så gott.

5 Lillan:

skriven

WOW den översta var skitsnygg!

Eh! God morgon förresten!

6 vivan:

skriven

Båda lika snygga!

vi försöker komma överens tillsammans,men jag springer hos olika frisörer! Klipper mig bara, tonar och färgar gör jag själv....för det mesta är jag nöjd när jag går därifrån! Kramen!

7 kotte christel:

skriven

fria händer, alltid fria händer

8 Vaniljis:

skriven

Snyggt men skulle inte gilla den långa luggen i ansiktet. Skulle bli irriterad av att den skymde "sikten". Jag hade inte varit hos frissan sen i augusti. Men det är ju en kostnadsfråga för min del. Jag bestämmer frisyr och hon råder om färgen. Det finns ju faktiskt toner i färg som direkt inte passar med hud och ålder.

9 Sandra:

skriven

Fina frisyrer men det ser jobbigt ut att ha allt det där håret i ögonen..Det enda kravet jag har är att hon inte klipper mer än att jag kan få i hop det till en tofs i nacken,jag blir galen på att ha håret farandes runt ansiktet..Hade bra!

10 Tösasnodden:

skriven

jag tycker dom är skitfina, så vill jag med ha..efter att inte ha vart hos frissa på länge,(har barn som klipper till mej ibland) så har jag nu äntligen hittat en jag trivs med..hon får göra vad hon vill, det blir alltid kort, men snyggt..

11 Tina:

skriven

Den översta bilden var helt i min smak...min frissa är en klippa är alltid nöjd då jag går där ifrån..hon har till viss del fria händer men några inlägg har jag oftast;)

Ha det gott

Kram!

12 Camilliondollar Baby:

skriven

Skitsnygga frisyrer, båda två! Jag har haft samma frissa i tio år och hon får alltid fria händer, vad gäller både färg och klippning. Har aldrig varit missnöjd.

Kommentera här: