Mister sin charm



Det känns verkligen urtråkigt när blogg.se fungerar så dåligt.
Svårt att skriva inlägg och kommentera.
Bloggandet mister sin charm när det är så och jag blir uttråkad...
1 Åsa.S:

skriven

Visst är det aptrist!!

2 Jenny:

skriven

Håller fullständigt med när du beskriver den där "charmen" med att blogga.

Jag har ju aldrig haft Blogg.se...men Wordpress hade jag i ....nu ska vi se....4 dagar, eller nåt?



Stelt och trist, tyckte jag...och onödigt krångligt.

Så vad tror du jag gjorde?









Haha!

Bytte tillbaka till BLOGSPOT förstås!

Home sweet home!



Så nu finns jag här på denna länken! Sorry...(-;



Kram, Jenny-Grodan (-:

3 Gabbi:

skriven

Morning sötast...

Mm...man blir crazy på blogg.se ibland!!!

Ha en fin dag!!

Kram

4 Lillan:

skriven

God morgon! Ja man är superless på blogg.se just nu!

5 Synne.:

skriven

Godmorgon.

Jo, det har varit massor av strul på blogg.se sista tiden. Svårt att kommentera. Inte kommit in osv...

Man kan undra...

Är så nöjd med blogspot.

Wordpress hade jag först. Men där försvann bloggen plötsligt. Ingen aning om vad som skedde...

Så blogspot blir jag trogen.

Haft problem kanske 5 gånger, max under det år jag bloggat där.

Hoppas det löser sig.

Kram Synne.

6 Trolda:

skriven

Ja killen på BILDEN har iallafall inte mist sin charm...;-) Igår var det riktigt knivigt att göra inlägg av alla de slag - det blev till att göra annat istället! Ha en fin dag!



Trolda - godmorgon! =D

7 Mossfolk:

skriven

Blogspot, säger jag bara. Funkar för det mesta!

Vad bra att du skiver att det är svårt att kommentera. Började tro att din blogg inte tyckte om just mig :)

8 Mossfolk:

skriven

Haha, och bara därför gick det supersnabbt nu bara för det :D

9 Susanne:

skriven

Hej!!! Håller med dig jag blir galen när inte bloggen fungerar man står maktlös. Ha en bra Fredag trots att det är den 13. Kram Susanne

10 Sandra:

skriven

Håller me!Måste ju va gulligaste bilden idag det där! =)

11 My:

skriven

Ja vad håller de på med, håller med om att det är himla trist...

12 LillaNisse:

skriven

Blogg.se, say no more...

Kram

13 Malin:

skriven

Hålller med! Höll påp att bli idiot i gårkväll, då jag var vråltrött, och smidigt ville svara på kommentarerna... men icke! Ha en fin fredag! Kramiz M

14 kats:

skriven

Helt underbar :o)) fniss

15 Myntdrottning:

skriven

Jag har läst flera som klagar på det nu. Flera har visst förlorat sina kommentarer också. Verkligen tråkigt! Hoppas att det fixar till sig!

16 Lena Svensson:

skriven

Oh gud så gulligt. Ha en go dag

Kram Lena

17 Mia:

skriven

Tur i oturen att jag inte har hunnit blogga så mycket, men det var en kväll när jag gav upp...trist!

18 Lotta:

skriven

Visst är det tråkigt med strul, men nu verkar det iaf funka =)

Ha en bra dag

Kram

19 Inger Maryissa:

skriven

Vilken gullig bild.

Håller med om att det känns verkligen tråkigt att Blogg.se fungerar så dåligt.

Speciellt när det gäller kommentarerna.

För det är ju kommentarerna som som är det fina med att blogga, att få respons på det man skriver.

Det tillhör ju en blogg...

Verkar som om Blogg.se inte fattat det

och inte bryr sig så mycket om sina bloggare, eftersom de inte kommer med mera och bättre information.

Och vid kontakt inga bra svar eller inga svar alls.

Funderar nu igen på att flytta min blogg.

Men det är inte kul eftersom jag egentligen trivs här och det är bra funktioner osv...

och dessutom alla inlägg man gjort.

Vi kanske alla får trycka på Blogg.se mera...

Kram

20 Åsa:

skriven

Trist när det inte fungerar som det ska. Jag är nöjd med bloggagratis.se, det har inte krånglat alls med min blogg där.

21 Eva:

skriven

Vilken härlig bild! Så känner jag mig också ibland. Men, nu är det dags att logga ut. Dottern är på väg hem så jag ska ta hand om henne.

Trevlig helg!

22 kotten christel:

skriven

Vet hur det känns, var ju på blogg.se innan men bytte till blogspot som är mycket bättre.

Hjälper till att hålla blodtrycket nere :O)

Kommentera här: