Min lediga fredag

I morse klev jag upp tidigt för att släppa ut hästarna och mocka.
Kl 8.00 var jag på  akupunktur och efter det åkte jag hem till min kompis S.
Vi började med att äta frukost sen tog vi en härlig promenad i det soliga vädret.
När vi var hemma hos henne igen drack vi kaffe och medans vi satt och pratade så kom vi på att vi måste göra ett besök på "Fyndlagret". Fick såklart med mig några böcker därifrån.
Efter det blev det en sallad till lunch. En riktigt härlig heldag med en god vän har jag haft  idag.
=)



1 evans:

skriven

Det låter som en riktigt härlig dag! Till och med att vara ute i stallet och mocka låter trevligt ;)

2 Mia:

skriven

Det var en riktig Mia-butik, ser jag! L

3 Nettan:

skriven

Du verkar ha haft en jätteskön dag !



Ha en bra kväll !

4 Lotta:

skriven

Låter som en helt underbar dag =)

Kram

5 LillaNisse:

skriven

Så vackert väder som vi haft idag, hade nästan önskat att man hade ett ute-jobb idag istället för att sitta inne och jobba...

Låter som en skön och härlig dag för dig...

kram

6 Synne.:

skriven

En kanondag tycker jag det låter som. Hoppas du får många, många flera.

Hjärtekramen till dig.

Synne.

7 Lillan:

skriven

God morgon!

8 Ulla:

skriven

Sådana dagar som du hade igår borde man kanske unna sig flera av. Önskar dig en härlig dag idag med!

9 Vaniljis:

skriven

Ha en fin alla hjärtans dag!

Kram

10 Jen:

skriven

Å va mysigt. kram

11 kats:

skriven

Men sicken härlig dag du haft..



Ha en bra allahjärtans dag:o)

12 vicke:

skriven

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

Kommentera här: