Kompisdag, Mary Kay och kinamat

Efter mötet på jobbet så hämtade min kompis E upp mig och så åkte vi iväg på en träff med en konsulent från Mary Kay.
På programmet stog en ansiktsrengöring, vi var 6 tjejer runt bordet, sånt här är ju så kul!!
Produkterna är verkligen bra men ganska dyra. Jag har i alla fall bokat en egen sittning om ett par veckor för att göra en behandling från djuprengöring till make-up. Det ser jag fram emot.
Idag köpte jag en foundation som jag verkligen gillade.



När vi var klara med att göra oss vackra var E och jag hungriga så då åkte vi iväg och lunchade på en kina-restaurang.
Kina-buffé blir jag aldrig trött på.
Mitt nyårslöfte håller i sig fortfarande som ni märker, jag är riktigt stolt över mig själv.
=)
Snälla E hade med ett par sprillans nya jeans till mig också som hon inte ville ha kvar, dom passade mig precis så det blev såklart en extra "knorr" på dagen.



1 Barnens Hjältar:

skriven

Alltid roligt att kunna skämma bort sig själv lite :-)

2 Plogflickan:

skriven

Perfekt med ny jeans, snällt! Jag brukar också ge bort, ha de!

3 Lisa:

skriven

Ja men lite vardagslyx är ju precis vad vi behöver så här års...med mörker & kyla. Blev helt tagen i din bild nedan......kände nästan doften av det gröna och vete tusan om jag inte fick en känsla av solstrålar mot huden, underbar bild!! Ha en fin kväll//Kram

4 Mia:

skriven

Produkterna är superbra, räcker länge gör dom också så det kanske inte blir så dyrt i längden??

5 Annelie:

skriven

Ja dom är bra. Min dotter är konsulent =)

Kommentera här: