1 Åsa.S:

skriven

Så sant... natti natti!

2 Lillan:

skriven

God morgon!

3 Gabbi:

skriven

Morning hottie...

Hm...ja det borde man nog ;)!!!!

Ha en fin dag!!

Kram

4 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Idag har man ledig skönt tycker jag. Jag bor i Linköping , men jag tycker det var mörkt ute igår kväll fattar inte varför för vi har en hel del snö som gör att ddet blir mycket ljusare annars så tycker jag också det har blivet ljusare på morgon och kväll. Du får ha en bra dag. Kram Susanne

5 Maria:

skriven

Så sant som det är sagt.

Må så gott nu i dag.

kram

6 Ulrika:

skriven

Så sant så sant..!



Ha en riktigt bra dag! Kram



Ps! Ny tävling hos mig igen..http://uj76.blogspot.com/2009/02/tavla-om-2-st-presentkort.html Ds

7 Lotta:

skriven

Morning

Japp det var kloka ord

Ha en skön dag

Kram

8 C a m i l l a:

skriven

Så sant som det är skrivet! Man ska lyssna på sitt hjärta - och sin magkänsla!

Hoppas du får en fin tisdag!

Kram kram!

9 purplerain:

skriven

Absolut, annars hamnar man vilse!

10 LillaNisse:

skriven

Tänkvärt och klokt...

Kram

11 My:

skriven

Mmm men ibland går det inte...ibland får man göra som hjärnan vill och inte hjärtat..

12 Synne.:

skriven

Så fint det är sagt det där.

Kram Synne.

13 Åsa.S:

skriven

Hej hej! Hoppas allt är bra med dig denna tisdag!

14 Mia:

skriven

Varför ska hjärnan krångla till det så mycket, när hjärtat säger emot???

15 Fru Pusselbit:

skriven

Det där var ett mycket sant visdomsord! =)

Kommentera här: