1 Tessan:

skriven

Ja visst är det underbart då vinter är så där som på dina fina bilder! Här på Åland har vi också haft det så fint, men nu har det töat några dagar,och det känns som om våren är på väg... Kramiz

2 Åsa.S:

skriven

Så vackert!!



Här ligger det bara kvar snö i "högarna", annars är här bart. Soligt och riktigt härligt vårväder i dag!

3 jayne:

skriven

Ja DET är vackert... på bild... hi hi hi hi

Just nu längtar jag bara efter våren!!!

Våra knoppar har börjat smyga sig upp. Vintergäck och snödroppar syns lite här och var... nu fattas solen och värmen, enligt mig.

Usch.. räkningar är icke så kul.. Man börjar med ett ganska fullt konto, känenr sig lite smårik.. men så plötsligt.. hm.. var tog pengarna vägen?? Månaden har ju bara precis knappt börjat.

ja ja ja ja....

ha det gott

4 Inger Maryissa:

skriven

Ja, när vintern visar upp en sådan vacker sida som på dina foton här så kan man inte låta bli att tycka om vintern.

Tyvärr så var det länge sedan man upplevde det här i Stockholm.

Kram

5 Sandra:

skriven

Fina bilder!

6 Lotta:

skriven

Det är vackert med vinter men jag längtar ändå till våren nu. Jag har börjat köpa lite fröer och ska ta upp lite sparade trädgårdstidningar tror jag....

7 NeuroticKitten:

skriven

Åjo, det går alltid att låta bli att tycka om vintern. Den är vacker på foto men usch så kall och blöt IRL. Jag vill ha vår. Nu!

8 Junitjej:

skriven

Vilka vackra vinterbilder!!!

Kommentera här: