Från hjärtat

Att älska är att lära om det man kunde som barn -  hängivenhet, tillit, ärlighet.

1 Cristin:

skriven

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Söndagen då vad har den att bjuda på? Ja jag vet faktiskt inte riktigt något ska väl ske jo nu är det wasalopp sden mat och efter det åker vi till svärfar en stund. Vad ska du göra? Kram Susanne

3 anneli:

skriven

Så sant så sant...Så ska det låta - visst är det en humörhöjare :) Sköna söndag på dig!!

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Dottern bakade semmelbullar och dom är goda som dom är, så nu finns det ett gäng i frysen.

Efter lunch är det kalasfika hos grannen, allti trevligt.

Ha det gott idag!

KRAM

Kommentera här: