Frågestund

Jag har fått en utmaning av SweetMama.

När började du blogga?
24 mars 2007

Varför började du blogga?

Första gången jag hörde talas om att folk bloggade tyckte jag det verkade helt vansinnigt. När jag sedan själv hittade bra bloggar som jag började följa så dröjde det inte länge förrän jag ville testa själv och på den vägen är det. Nu är jag fast!

Vilken blogg läser du dagligen?
 Oj, jag läser många bloggar. Samlar alla jag följer i Bloglovin´ för då ser jag när det uppdaterats.

Vad är det bästa och sämsta med att blogga?
Det bästa är såklart alla trevliga människor jag träffar på!Det sämsta...jag vet inte om jag tycker att något är dåligt...jo förresten, det sämsta är när blogg.se strular.


Vad får dej att blogga?

Allt som "ploppar upp" i mitt huvud. Och såklart kommentarerna från dom som läser.

Vilka bloggar läser du?
Alla bloggar jag läser är sk vardagsbloggar, dom är det roligast att följa tycker jag.

Hur gammal är du?
 Fyller 45 år i april...hemska tanke vad åren går!!!

Hur lång är du?
173 cm

Vad jobbar du med ?
Jag är behandlingsassistent och jag jobbar inom den slutna psykiatrin.

Vad gör du på fritiden?
Umgås med vänner, pysslar med djuren, läser, bloggar.

Beskriv dig själv med 3 ord :)
Ordningsam, snäll, chokladälskare

Hur ser din familj ut?
Min sambo A och en massa "fyrbentingar" bor här med mig.

Hur bor du?
I ett litet rött hus på landet

Vad önskar du dej?
Lyckliga och friska människor i min omgivning.

Om du fick resa vart du ville vart skulle du resa då?
Australien
London

Grekland


Nu skickar jag vidare dessa frågor till.....dom som vill helt enkelt!

1 Froken Kalmar :):

skriven

Åhh, va så lite såå..;) Hänt under helgen då?

Kram

2 Froken Kalmar :):

skriven

hehe, som jag då. ;)

Händer unde helgen då? Kramis

3 Lisa:

skriven

Ahhh ett inlägg på samma tema som hos mig :-). Ja, det är väl lätt att fastnai det här med bloggeriet antar jag...fast det är oerhört intressant. Önskar dig en riktigt skön kväll. Känner mig nöjd idag har fått lite gjort hemma, gardinbyte etc alltid skönt när det är gjort. Kramen

4 Jenny:

skriven

Intressant att veta lite om hur andra har det hemma och i sina blogg-erfarenheter!

Mysigt!



//Jenny...igeeeen!

5 Lillaviola:

skriven

Jag lånar detta,kan vara kul att själv få tänka till.

Nu när allt annat rusar på;-)

6 matte:

skriven

Kul att läsa om dig. Jag är lite avis på att du bor i ett litet rött hus på landet :).. så vill jag också bo!

Må så gott.

7 Lena:

skriven

vad kul att få läsa :D Jag skulle också vilja åka till Australien och vet du jag är längre än dina 173 :D



Ha en fin dag och skön start på nya veckan!



Kram

Kommentera här: