Ett mönster?

Är det någon fler än jag som ser mönstret?
På måndagarna är det ofta strul med blogg.se.

1 Åsa.S:

skriven

Det kanske du har rätt i... nu krånglar det satan i alla fall.... Fast jag lyckades just få in ett mobilinlägg (!)

2 Åsa.S:

skriven

Det kanske du har rätt i... nu krånglar det satan i alla fall.... Fast jag lyckades just få in ett mobilinlägg (!)

3 Åsa.S:

skriven

Det kanske du har rätt i... nu krånglar det satan i alla fall.... Fast jag lyckades just få in ett mobilinlägg (!)

4 Nettan:

skriven

Håller med, mina kommentarer vill inte bli postade.

Men jag lyckades göra ett inlägg i min egen blogg i alla fall.

5 Carina:

skriven

Ikväll är ju blogg.se helt hopplöst,

skiter i detta nu känner jag!

Barn och barnbarn i Gävle så då

blir det ju 2 flugor i en smäll alltså,

perfekt :-)

6 Åsa.S:

skriven

Det kanske du har rätt i... nu krånglar det satan i alla fall.... Fast jag lyckades just få in ett mobilinlägg (!)

7 Maria:

skriven

Ja inte bara måndagar som det strular.

8 Synne.:

skriven

Tycker den krånglar oftare än bara måndagar. Förtivlat när man skrivit kommentar, klickar för att få iväg den och inget funkar....

Förstår du är irriterad med som kanske inte ens får in ditt inlägg.

Skärp er blogg.se!



Kramen Synne.

9 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det kan nog stämma om jag tänker efter...

för speciellt igår kväll var stora störningar

och det var nästan omöjligt att skriva kommentarer.

Undrar fortfarande varför Blogg.se inte ger mera information om detta.

Jag tror jag ska ta ett allvarligt "snack" med dem snart ;-)

Kram



Kommentera här: