Djurplågeri!!



Jag orkade inte titta på programmet där man visade att gäss plockas levande för att vi ska kunna fylla jackor och täcken med dun.
Det jag såg i trailern räckte för att göra mig illamående.
Det skär i hjärtat när jag tänker på detta fruktansvärda djurplågeri.

Hos Djurskyddet kan man skriva på en protestlista.

Skriv på och sprid budskapet vidare.
Detta måste upphöra!!!
1 Helena:

skriven

Jag såg trailern och tyckte också att det räckte. Fy, fan rent ut sagt. Hur kan de.

2 Vaniljis:

skriven

Ja, vad är det för grymheter? Hur kan det tillåtas. Och dom som gör det. Fatta hur ont det gör!!

3 Maria:

skriven

Såg lite av programet. Fruktansvärt. Jag som önskade mig duntäcken när jag fyllde 40 & fick det. Dom är från Jysk så det gör ju inte saken bättre. Ska aldrig köpa nåt med dun i om det inte finns garantier att gåsen haft det bra & blivit behandlad väl.

4 Inger Maryissa:

skriven

Ja, såg inte detta program, men såg lite på nyheterna om det, och det berörde mig så otroligt illa.

Jag blir så ledsen när människor inte har respekt för djurs liv och lidande.

Kan inte låta bli att tänka att människor som plågar djur är inte heller snälla människor annars heller.

Kommentera här: