Det håller ännu =)



Mitt nyårslöfte var ju att jag skulle umgås mer med nära och kära det här året, och än så länge går det jättebra.
Idag efter att jag varit hos frissan så köpte jag med kyckling-wok och åkte och hälsade på min kompis A-C.
Mat och prat, en perfekt eftermiddag.
=)
1 Åsa.S:

skriven

Ett bra nyårslöfte! Viktigt att hålla vänskapen "levande"!

2 Tina:

skriven

Lax gischet är en blandning en bit varmrökt pepparlax med majonnäs, creme fraiche, purjo som blandas ihop...jättegott på rostat o som fyllning i en avocado.

Ha det bäst!

3 soffie:

skriven

men å va mysigt å gott ni haft det,

ha en go kväll

4 C a m i l l a:

skriven

Vad bra att du håller dina löften! :) Själv bröt jag godislöftet efter 3 dagar och shopp-stoppet efter nja... 2 veckor kanske.

Jag borde också bli bättre på att umgås med nära och kära!

Och du - tusen tack för gratulationerna.

Kram!

5 Lillan:

skriven

God morgon! Ja man ska ta vara på sian vänner bättre! Helt rätt! vad härligt med nyfrissat hår:)

6 Nilla:

skriven

God morgon..

Nej min lilla Mookie har inte kommit hem ,jättejobbigt tänkte ta en tur upp i skogen i dag och kolla vi har en räv som stryker runt gården och om offret är en gammal katt på 22 så är det nog en enkel sak tyvärr ..usch hoppas att du får en bra dag

7 Lena Svensson:

skriven

Morning

Ha en toppendag

Kram Lena

8 Synne.:

skriven

Låter som ett utmärkt sätt att umgås på.

Hoppas det smakade gott.

Kram Synne.

9 Susanne:

skriven

Godmorgon!!!! Jo jag är en ny läsare tycket din blogg såg trevlig ut kul läsning. Kram Susanne

10 mattef:

skriven

Bra löfte :)

11 Lizaloop:

skriven

Ja jag håller med ovanstående talare, bra löfte, det kanske vore nåt, jag är värdelös på å ringa å hälsa på folk!!!

12 Pernilla:

skriven

Det är de mest okomplicerade sätten som är de bästa att umgås på.

/P

13 Diana:

skriven

Va bra att du har hållit ditt nyårslöfte.

Jag tycker att det var ett utmärkt nyårslöfte dessutom.

vänner betyder så mycket.

Kram

14 My:

skriven

Det är ett sånt löfte som lätt kan rinna ut i sanden...man vill, men hinner inte/blir inte av. Bra jobbat!

15 Maria:

skriven

J adet var ett bra nyårs löfte.

Må så gott i kylan.

16 diana:

skriven

Vad roligt att du är med i tävlingen! =) Just nu har jag en tävling på min blogg "modell för en dag", där du kan vinna en modefotografering av en fotograf i Stockholm! Delta gärna i den tävlingen! =) Kram// Diana

17 vivan:

skriven

Vilket härligt nyårslöfte...kan man byta nyårslöfte??? Kramen!

18 Veronica:

skriven

Fin blogg du har :)

Och vill bara säga, har inte skrivit det till 100 st andra :D som vissa gör :D

19 Lena Svensson:

skriven

Hej

Var med och tävla om tårtljus på min blogg.

Ha en skön kväll

Kram Lena

Kommentera här: