Den nya pojkvännen

Jag och A har precis kommit hem från vår granne där vi hjälpt till att ta in en kviga som lagt sig för att kalva i djupsnön.
Eftersom det var lite bökigt för kvigan att få ut kalven fick vi hjälpa till att dra ut den...sånt här stök med djur skulle jag kunna hålla på med på heltid.
Inte för att jag vill dra ut kalvar, kan dom komma ut på egen hand så är det såklart det bästa, men att få vara bland djur hela dagarna det skulle vara något det.
Kanske, kanske...framtiden får utvisa.
Jag passade också på att bekanta mig lite med våra "muisars" nya pojkvän som kommer hit fram på vårkanten.
Just nu står han i grannens ladugård och blir stor och vacker.

1 kats:

skriven

så maskulin han ser ut... det blir nog en bra pojkvän de ;o)

2 Lena:

skriven

Vilken sötnos :)

3 Annelie:

skriven

Jag förstår att du skulle vilja det. Har man det intresset, så måste det vara fantastiskt.

Det var ensöt liten lurvig herre =)



Ha en fin dag!

4 Mia:

skriven

WOW! Vilken snygging! L

Nu har jag lagt ut receptet på tårtan :-)

5 Lillaviola:

skriven

Oj en sådan grann man;-)! Hoppas han blir nöjd , när han kommer till alla klaspinglor...

6 Fru Pusselbit:

skriven

Det var en riktig snygging, det! ;)

Kommentera här: