Dagen som gått

Efter dom dagliga sysslorna med djuren så tog jag en 30-minuters promenad.


När jag kom hem så tog jag och påbörjade min "total-makeover".
Jag klippte ner mina naglar. Nu var dom alldeles för långa, dom växer som ogräs så med jämna mellanrum måste dom klippas ner.



Jag rakade bort hår, både här och där...



Jag la en ansiktsmask.



Och så en härlig dusch på det.


Sen blev det en runda med dammsugaren....




...innan det var dags att påbörja smörgåstårtorna som vi ska bjuda på i morgon.

Nu står dom i kylen och "gonar till sig".
Garneringer gör jag i morgon.





Nu ska jag gå på en blogg-runda!!


1 Anonym:

skriven

Hejsan vad du har vart duktig =)

2 Lilltroll:

skriven

Åh det lät mysigt! Kanske något man ska överväga!

Kramis

3 kotten christel:

skriven

Jösses va aktiv du är, själv har jag bara skött om hästarna vilket inte är något större jobb då dom går på lösdrift.

Jag får väl skärpa till mig ;O)

4 Eva:

skriven

Oj vad du har fixat idag!

Inser att jag också behöver lite kropps-fix inför resan nästa vecka. Men det får nog bli som vanligt; i sista minuten.

Ha en trevlig kväll!

Kram,

Eva

5 MizthaNguyen (v.:

skriven

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

6 Lena Svensson:

skriven

Ja dunbollarna är så goa, Smörgåstårta som jag bara älskar det är min stora passion. ha en skön kväll

Kram Lena

7 soffie:

skriven

å ett hemmaspa va härligt,

mmm smörgåstårta det är gott det va du är duktig som gör dem själv,

må gott

8 Annelie:

skriven

Låter som en härlig dag för dig. Gjorde också en liten renovering när jag duschade =)



Så vansinnigt gott med smörgåstårta. Vad fyller du dom med, om jag får fråga?



Ha en underbar kväll!

9 Lotta:

skriven

Hm...blev det inte lite fel ordning? Först städ och matlagning och sen hemmaspa.

Men visst mår man bra när man ägnat lite tid åt den egna kroppen!

10 Camilla:

skriven

Oj vad du har grejat:-)

Hoppas att lördagskvällen varit bra!

11 Lena:

skriven

Får man fråga vad du fyller dina smörgåstårtor med?

12 LillaNisse:

skriven

Det verkar som du haft en full dag...

Kram

Kommentera här: