Citat om kvinnor

Vi kvinnor pratar för mycket, men icke desto mindre säger vi bara hälften av vad vi vet.

Nancy Astor

1 Nilla:

skriven

Halloj på dej...

Nu måste jag ju blogga ikapp och läsa i kapp....

Hoppas att allt är bra med dej och alla invånare på gården ..lite härliga snöbilder måste väl du kunna visa..lillfölet är väl ganska stor nu!! Kram o ha det bra

2 Lillan:

skriven

God morgon!

3 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Hahahah...så sant...men fittifan va kallt ni har!!! Jag fryser bara temometern närmar sig 0....Brrrrr

I dag e jag ledig!! Så skönt!!!

Ha det gott

4 Synne.:

skriven

Ja dom påstår det hehe....



Har läst igenom det du skrivit nu. Mycket godbitar här.

En bortappad grimma i snön när det är mörk är inte lätt att hitta.

Men med lite tur går det.



Här är det kallt med.

Skulle haft en annan typ av uppvärmning hemma med.

Pelletskamin låter inte dumt alltså.

Här är det 11 minus just nu, men temperaturen är fallande så det ska bli ner mot 20 under dagen. Jag ska inte ut då kan jag säga.



Nu ska jag ha te ialla fall.

Ljusen brinner på bordet och det är ganska mysigt trots kylan.

Kram Synne.

5 Maria:

skriven

Åter kloka ord här hos dig...om dom bara visste vad vi vet...L

Ha en riktigt bra dag.

Kram

6 Jeanette:

skriven

Säger som ovanstående... om de bara visste vad vi vet...

Den där kannan skulle jag också behöva.

Ha en bra dag!

7 Mossfolk:

skriven

Haha, det där skulle nästan skrivas ut och sättas upp på kylskåpet :)

8 My:

skriven

Nej vi vill ju inte skryta ;)

9 Åsa:

skriven

fnissar och nickar instämmande

Kommentera här: