Är det inte typiskt?

Jag är ledig idag och hade planerat en dag tillsammans med min vän A-C.
I går kväll kände jag att något var på gång.
Min huvudvärk har varit under kontroll under dom här veckorna när jag gått på akupunktur men nu är den visst tillbaka igen med full kraft.
Sjukgymnasten rekomenderade ett uppehåll efter ett 10-tal gånger för att se om effekten var bestående men så verkar det alltså inte vara.
Får ringa i morgon och se om det finns möjlighet till en ny omgång med nålarna.
Nu kryper jag ner i sängen igen...

1 LillaNisse:

skriven

Hoppas att det känns lite bättre när du fått vila lite då...

Kram

2 Barbro Binda:

skriven

Å fy fasen! Är det migrän du har? Isåfall vet jag precis hur du har det. Hoppas att du känner dig bättre fort som tusan! Kram!

3 Åsa:

skriven

Fy fasen, hoppas att du snabbt får tid hos akupunktören nu då!

4 annica:

skriven

Fin blogg!!

5 Mötley Annika:

skriven

Krya på dej kram

6 Tösasnodden:

skriven

Det gör du rätt i, gona till dej ordentligt.. Visst är han läcker!! Svårt att motstå honom...hmm

7 Inger Maryissa:

skriven

Men vad trist att huvudvärken kommit tillbaka.

Hoppas verkligen den går över snart.

Kram

8 Jeanette:

skriven

Usch och fy för huvudvärk, inte kul :(

Vi höll till i Stadshuset hela kvällen, så fikat serverades där. Vilket vackert Stadshus ni har!!! Uppsalas är nog fulaste huset i hela staden :/

Kramar

9 My:

skriven

Usch då, hopppas det går över fort... kram

10 Lotta:

skriven

Tack för titten hos mig. Mycket trevlig blogg det här med=)så jag kommer tillbaka

Men vad tråkigt att din huvudvärk visade sig idag på din lediga dag

11 Lotta:

skriven

Visst är det okej, har själv ingen "säker" källa vart ifrån bilden kommer så jag har själv "lånat" den =)

12 DumPer:

skriven

Tror fasen att du har ont i skallen om du låter nån sticka nålar i digblink

13 Carina:

skriven

Åhh nej så typiskt, krya på dig igen :-)

14 Lena Svensson:

skriven

Usch då

Stackars dig, hoppas det släpper.

Kram Lena

15 Nettan:

skriven

Stackare! Jag vet hur vansinnigt jobbigt det kan vara. Akupunktur hjälpte inte alls på mig tyvärr. Hoppas du mår bättre snart!

16 Ulla:

skriven

Krya på dig!

17 C a m i l l a:

skriven

Vad jobbigt med migrän! Krya på dig!

18 Maria:

skriven

Aj då. Ja det var inge kul när du hade plander för dagen.

Hoppas det känns bättre nu.

19 Lilltroll:

skriven

Usch du, det lät jobbigt det där! Inte kul med huvudvärk! Hoppas du får ordning på det med nålarna!

Kramis

Kommentera här: