Alla Hjärtans Dag

Idag är det arbetsdag för mig.
Jag önskar Er alla en riktigt fin Alla Hjärtans Dag!


1 LillaNisse:

skriven

Tråkigt att du måste jobba idag, hoppas att du får en bra arbetsdag ändå, kankse blir riktigt trevligt när du kommer hem i alla fall...

Kram

2 Lena Svensson:

skriven

En riktigt bra dag till dig också

Kram Lena

3 Jenny:

skriven

Önskar dej en skön Alla hjärtans dag!



Kram, Jenny (-:

4 sussi:

skriven

Godmorgon kkar in med en kram =) /sussi

5 Palotta:

skriven

Kommer oxså över med en Alla Hjärtans Dagkram o pözzen på pannvecket.. ha´t trevlig än om du jobbar..

6 My:

skriven

Å hoppas du inte jobbar hela hjärtansdagen, utan hinner mysa lite med...massa kramar från mig

7 Diana:

skriven

Jag tittar in för att önska dig och de dina en underbar Allahjärtansdag!

Kramar från Di

8 Inger Maryissa:

skriven

Önskar dig också en fin Alla Hjärtans Dag.

Kramar

9 Tina:

skriven

En hjärtetdag till dig med;)

Kram*

10 Synne.:

skriven

Hej.

Sänder dig en hjärtekram.

Jag jobbar i helgen med. Så vi är ialla fall två som håller koken.

Synne.

11 Maria:

skriven

Ja det har varit en underbar dag i dag.

Stackare som måste jobba fast nästa helg är det min tur.

Hoppas du har det bra trots jobb.

Kram

12 Trolda:

skriven

Jag har också jobbat och skall jobba imorgon. Ha en fin Alla Hjärtans Dag själv, tack =D



Trolda - godkväll!

13 Åsa:

skriven

Vi önskar dig detsamma!!

14 Lillan:

skriven

Det samma rara du!

15 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Hoppas du haft en lika bra dag som jag haft. Kram Susanne

Kommentera här: