-15 och +15



Vaknade 04.30 i morse och tyckte det kändes lite kallt i sovrummet.
Klev upp och kollade termometern och konstaterade att det var -15 grader ute och + 15 grader inne.
Pelletskaminen hade stannat någon gång under natten och det blir fort kallt inne när det är så kallt ute.
Brrrr!
Lyckades i alla fall få igång den igen innan jag åkte på jobbet och nu är det varmt och skönt igen.

1 Annelie:

skriven

Fy att vakna till sådan kyla. Skönt att du fick upp värmen =)

2 Lilltroll:

skriven

Ja du, om det ser ut så där en morgon när jag kommer ut så vet jag en som snabbt som attan går in och drar täcket över huvudet igen....

Kramis

3 Ulla:

skriven

+15 grader...det var inte mycket. Vilken tur att du fick igång pannan igen.

4 bjorne:

skriven

Tur det inte var inne det såg ut så,här är det +1så det gäller att ha handskar med när man går av tåget i Sundsvall imorgon,ha de bra.

5 Jenny:

skriven

-Ughhh! Hu, fryser bara av att LÄSA det!



Sitter här med tjockis-tröja och raggsockar och huttrar i 20 graders värme (inomhus..förstås!)



Men när jag fryser så här "inne i märg och ben" brukar det bli oväder....på ett eller annat sätt.

Vi får väl se.

Tills dess kryper jag in i filtarna och huttrar vidare här framför datorn en stund till!



Kram, Jenny (-:

6 Åsa:

skriven

Huvva så kallt, både ute och inne ;)

Kommentera här: