Planen för den...

...här dagen var att jag skulle träffa min kompis E i eftermiddag för lite "mat och prat" men det fick jag ändra när det visade sig att hovslagaren kunde komma till oss idag.



Men vi är ju vana att ändra våra planer, eller hur E?
Nytt datum är i alla fall bokat.
=)

Förutom dom vanliga sysslorna här hemma så har jag varit på promenad i skogen med min granne A.
Både hundarna och vi uppskattade snön.



Visst är det underbart med vinter!!??

Kvällen har tillbringats i tv-soffan..."Bönderna" måste vi ju se.
Fick sällskap av våra grannar A & P i kväll...trevligt!
Vi är alla "Bonde-fans".
;)

Nu är det dags att säga godnatt, arbetsdag i morgon och sen TRE LEDIGA DAGAR med en massa trevligt inbokat.



1 Plogflickan:

skriven

Här gillar vi att det blivit vinter, både vi o djuren är extra pigga då!

2 FRIDAHCHARLOTTA:

skriven

Fasen va skönt med hela tre dagar då:)

3 Ulla:

skriven

Nu blir jag nyfiken på vad för roligt du ska ha för dig på dina lediga dagar

4 Synne:

skriven

Härlig snöbild du visar. Har snö,men inte så mycket som du. Kallt är det dock. Minus 15 för en stund sen.



Det är skönt när man kan ändra planerna så där, att vara lite flexibel är alltid bra.



Här ska jag ta mig en huvudvärkstablett och slappa en stund.

Kramen Synnöve.

5 Frida:

skriven

Snö är fint.

6 Eva Å:

skriven

Man är väl flexibel!!Sånt är livet, det går inte alltid på räls men det löser sig alltid. Hoppas hästarna hade en skön fotvård!

Kommentera här: