Något är allvarligt fel...



...för på mitt schema står det att jag ska jobba SEX DAGAR PÅ RAKEN!!!
Kan tyvärr inte skälla på någon annan för detta misstag heller eftersom jag gjort schemat själv.
Fråga mig inte hur detta ska gå...jag som tycker jag jobbar mycket när det blir fyra dagar på en vecka...jag är bortskämd, jag vet!!
Jag har i alla fall "betat av" en dag idag...bara fem dagar kvar alltså.
GIV MIG STYRKA!!!

1 olatidman:

skriven

taskigt läge:(

2 Sandra:

skriven

Det kommer att bli mycket bilder det lovar jag:)

J gillar inte heller sushi (han har inte ens smakat) så jag passar på att äta det när jag är själv. Kram!!

3 Tina:

skriven

Hi hi...jag känner igen detta har varit med om det....särskilt om man börjar men en ny schemaperiod och jag inte sett hur jag jobbat förra perioden, och så när man diffar så är man väl optimistisk och man tar på sig mer.. innan man sett hur eländigt de kan bli för en ;)

Hoppas de går bra!

4 Nina:

skriven

Lastar av några ton styrka!

Kommentera här: