Dan före dan..

...har varit en väldigt lugn dag hos oss.
Har pysslat med djuren och varit över till våra grannar A & P och fikat.



Det blir en ordentlig uppesittarkväll för mig den här kvällen, jag ska nämligen jobba natt.
Vad gör ni så här dan före dan?




1 Plogflickan:

skriven

Ha ha idag blev det bla en tur med rockard o herr häst, han kändes, pigg, stark, snabb & villig ;)

På gränsen av vad man vill, kunde nog ha fått åkt en bit...men det gick liksom över o han lunkade på sista biten.

2 Diana:

skriven

Har förberett allt som kan förberedas :) Skönt att slippa en massa stress i morgon.

Önskar dig nu en riktigt GOD JUL!

Kram Di

3 Eva Å:

skriven

Jag har STÄDAT hela dan, börja tidigt med tuppen och nu får jag snart sätta mej en stund...sen ska skinkan griljeras och några klappar vi inte hade papper till igår men har inhandlat idag ska slås in. Känns som ryggen ska gå av, ska komma ihåg till nästa år att dela upp städningen några dagar innan så jag slipper ta hela huset på en gång. Ha en vaken men trevlig natt du, själv kommer jag att sova som en stock.

4 Trolda:

skriven

GOD JUL! =D



Trolda - =D

Kommentera här: