Ut med det gamla...

...och in med det nya!!



Om man betalar 524  kronor för tre par skor som egentligen skulle ha kostat 1747 kronor då kan man väl säga att man fyndat, eller hur?
Eurosko är en av mina favorit-sko-butiker, jag hittar alltid bra skor där och när dom har rea så är den 70%.







Jag känner mig mycket nöjd med dagens köp.
=)



1 Lotta:

skriven

Skor kan man aldrig få för många!!

2 Carina:

skriven

Euroskor.....undrar just om vi har det här i Gävle också, måste kollas upp!

De i mitten är skitsnygga, vill också ha!

3 Nina:

skriven

De dör skorna såg sköna ut... säger hon som får skavsår av att bara titta på skor.

4 Tösasnodden:

skriven

Ja det är verkligen fynd! Jag har också fyndat, ett par rosa pumps för 150 kr! Kram

5 Helena:

skriven

Just de sandalerna köpte jag i våras....de är jättesköna och fina förstås.

Gillar även dina andra fynd....vi tycka ha samma skosmak du och jag.=)

Kram vännen!

Kommentera här: