Uppe med tuppen...

...var jag i morse trots att jag är ledig.
Det är skönt  att ha sovmorgon men det är också väldigt skönt att vara uppe tidigt, stöka undan "måstena" och sen kunna ha en härlig slappar-dag.
Har dessvärre  inte hunnit med några "måsten" ännu eftersom jag fastnade här framför datorn...har en hel del bloggar att läsa ikapp.
;)



Det ser ut att bli en solig dag idag...och värmen är tillbaka...i går kväll vid 23-tiden hade vi 17 grader varmt...det har inte varit många så varma kvällar den här sommaren.
Hoppas på en härligt varm och lååååååång sensommar och höst nu!




Dags att göra lite nytta då...
1 vicke:

skriven

skönt med sol, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2 Tanten:

skriven

Även här finns det massor denna lediga dag borde fyllas med.

3 Tant Ulrika:

skriven

Ja visst är det härligt att sommaren är här igen =) Hoppas att det håller i sig lääänge till!!



Trevlig helg! Kram

4 Helena:

skriven

Ja det hoppas jag också.=)

Idag är det i allafall jättehärligt väder.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

5 Åsa:

skriven

Jo, det är läätt att fastna här... jag vet! ;)

6 My:

skriven

Skönt att sova, men även att va uppe, svårt val ibland...men eftersom sovmornar kommer så sällan här så tar jag nog en sån! :)

Ha en bra dag!

7 Mikaela:

skriven

Fin blogg :)

8 Lillan:

skriven

Jag säljer ingenting men jag sköter administrationen åt Säljarna för Ellströms Affärsutveckling som då säljer bland annat Nokia och Ericsson åt företag:))

Kommentera här: