Suck!

Jag är ledig idag men måste ändå in på jobbet för att göra en vårdplanering...det är bara att rätta sig efter de tider när läkaren kan...känns väl inte så där jättekul...

1 Anonym:

skriven

Hej=)

Jag har nu en tävling i samarbete med Bambubutiken.Nu kan du vinna ett ekologiskt läppglans-värde 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-3.html



Var gärna med!Kram//M

2 Mikaela:

skriven

Underbar header, vad glad jag blev av att se den!

3 Carina:

skriven

Är man inställd på ledig dag är det gräsligt att bli inkallad som du blev nu, usch!

4 Sandra:

skriven

Synd att förstöra en ledig dag,men vilken underbar kattbild!!Den kissemissen skulle inte jag vilja torka efter badet! XD

5 My:

skriven

Nope förstår det, jobb på ledig dag inte kul, hoppas du får riktigt med kompensation!

6 Nilla:

skriven

Nej vad tråkigt aldrig kul att behöva åka till jobbet när man är ledig...ja visst är det härligt på hösten

7 Mormormu:

skriven

Funderade just över varför du skulle jobba idag, nu fick jag förklaringen!

Kommentera här: