Söndag

I morse vaknade jag av att spöregnet smattrade mot fönstret, men efter ett par timmar lättade det upp och vi beslutade oss för att ta en tur med bilen för att kolla in ett par loppisar.



Jag köpte två stora ytterkrukor för 10 kronor och A fyndade ett knippe knivar mm för 15 kronor.
Fynd alltså!
=)

När vi kom hem så tog jag hundarna och gick iväg till skogen, men jag fick vända och gå ut på vägen igen eftersom det blev för jobbigt för Baloo att gå i skogen när det inte var upptrampat någon stig.



Nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Har börjat titta på serien "Prison break" och den verkar vara riktigt bra.
För att inte tala om "ögongodiset" som det bjuds på.
;)



I morgon ska jag börja jobba dagtid igen efter några veckors nattarbete, och hur sjutton jag ska ta mig till jobbet till 07.00 i morgon bitti det vet jag inte...har tyvärr inte lyckats vända tillbaka dygnet riktigt ännu.
Tur att vi har flex-tid!



1 Åsa:

skriven

Hoppas det går bra att komma upp i morgon då!

2 My:

skriven

Vilka fynd du gjorde!

Och vilka hetingar, har tyvärr helt missat den serien...kram och ha en bra start på veckan i morgon!

3 Eva Å:

skriven

Hoppas du får en bra vecka på psykiatriska kliniken. Idag har Piff & Puff demolerat akvariet. Under skratt och glada hejarrop i vardagsrummet (jag trodde de lekte med kattungen) slet de upp alla växter, tog ur mina fina prydnader samt ett par slöjstjärtar som låg och kippade efter luft på golvet, en gick inte att rädda..Du ska tro att det varit livat här, rumsarrest i 2 timmar och ingen vardagsrumsvistelser på 3 dgr. Som sagt, ha det bra på Psyk, vi kanske ses där som det känns nu!!

4 soffie:

skriven

va roligt med loppis,

Jag kolalde Prison Break säsong 1 å 2 men sen röttnade jag,

Ha det bra på jobbet,å hoppas du kommer upp ordentligt,

kram

5 Nettan:

skriven

Loppis är kul att gå på ibland. Och speciellt när man hittar lite saker. ha ha !



Hoppas du kommer upp imorgon.



kramiz

6 Mormormu:

skriven

Antar du sover nu, men önskar dig ändå en god natts sömn.. och du kommer säkert upp i tid!



Riktiga fynd du gjorde på loppis!! Lär ju komma iväg på några jag också innan sommaren är över..



Ha en bra måndag!



Kramar

7 Jenny:

skriven

Det kan man kalla fynd, ja!

Loppisar är alltid roligt och i morgon tror jag att jag kommer iväg på en jag med! hoppas

Har tjatat lite på Gubben min, och det verkar som att jag har lindat honom fint runt lillfingret nu...Hehe!

Och kanske, kanske blir det ett besök på "Bohusläns Ullared" också! Vem vet? (Göksäter, heter det och där finns en massa "braochhagrejer" till låga priser!)



Har förresten läst ikapp nu också, och Elwin är ju för söt med sin snutte-kudde!!

Man bara smälter ju!



Kram på dej och ha det gott!

Jenny

Hoppas du kom upp i tid till jobbet! ((:

8 Mossfolk:

skriven

Hoppas att det gick bra att ta sig upp i morse! Ytterkrukor bortskänkes gratis för den som lyckas ta sig in på vår vind ;)

Och vad härligt det ser ut där i skogen, även om ni inte kunde gå så långt.

9 Anonym:

skriven

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

10 Mia ❤:

skriven

Fin skogsbild! :)

11 vicke:

skriven

jag hoppas att du har fått en bra start på veckan

Kommentera här: