Min söndag

Efter att ha sovit några timmar så åkte jag iväg med S och hennes dotter E till en loppis...den var verkligen inget att rekommendera även fast skyltningen lovade en stor-loppis...rörigt, inga prismärkningar och mycket skräp.
Dit åker vi inte igen,



På vägen hem stannade jag till på ICA för att handla...detta evighetsgöra!



Hann bara hem och packa in alla matvarorna så ringer våra grannar K & E för att höra om vi inte vill äta ute i stället för att laga mat...självklart!!!
Så iväg igen då, den här gången på restaurang för att äta middag.
Jag åt fläskfilé med en helt underbar gorgonzola-sås...mums!!!



Eftersom det fanns ett liiiitet hål kvar i magen efter fläskfilén så fyllde jag det med friterad camembert med hjortronsylt.
=)



På vägen hem så stannade vi till en stund hos M & M också eftersom vi ville ha en kopp kaffe på maten.




Efter det kan jag säga att min mage var proppfull!!

Väl hemma igen så var det bara att avsluta dagen med lite pyssel med djuren...jag kan inte säga annat än att jag är nöjd med min söndag.


1 vicke:

skriven

friterad camenbert var länge sedan jag åt, det är gott

2 Mormormu:

skriven

Senast igår sa jag att det var "år och dag" sedan jag åt friterad camenbert med hjortron!!!

Dags att göra det i helgen kanske?

Sååå gott!

3 my:

skriven

Härlig dag, och vilken meny!! Kram

Kommentera här: