1 Mormormu:

skriven

Åhh, va snyggt!!



Har varit datorlös ett tag, därav min tystnad. Men nu är jag åter... (först "kapade" sonen min dator, sedan åkte jag till dotter och har varken haft TV eller internet.. ganska skönt egentligen.

Men nu är jag sugen på att läsa in mig på allt som hänt dig!!



Kramar!!

2 Mormormu:

skriven

Åhh, va snyggt!!



Har varit datorlös ett tag, därav min tystnad. Men nu är jag åter... (först "kapade" sonen min dator, sedan åkte jag till dotter och har varken haft TV eller internet.. ganska skönt egentligen).

Men nu är jag sugen på att läsa in mig på allt som hänt dig!!



Kramar!!

3 Mormormu:

skriven

Åhh, va snyggt!!



Har varit datorlös ett tag, därav min tystnad. Men nu är jag åter... (först "kapade" sonen min dator, sedan åkte jag till dotter och har varken haft TV eller internet.. ganska skönt egentligen).

Men nu är jag sugen på att läsa in mig på allt som hänt dig!!



Kramar!!

4 Mormormu:

skriven

Jaha ja, vad hände här då??!!!

Först ingen kommentar, sedan ett helt gäng!!??

Fattar absolut INGENTING!!!

5 vicke:

skriven

dom är fina, jag hoppas att du får en bra start på veckan nu

6 Eva:

skriven

Det där var precis i min smak! Jättefint :-)

7 bitte:

skriven

Hej vill tipsa om min tävling

http://www.lovemercury.se//2009/august/ny-tavling.html

8 Qristall:

skriven

Hejan ja det var ett tag sedan, saknar din trevliga blogg också.

Har haft en tuff sommar men ska försöka ta mig i kragen. Hoppas allt är bra med dig och familjen och alla djuren förstås hehe.

Snygga kläder du köpt, BonáParte har mycket fina saker. Får kanske ta en liten titt in på deras sida.

Ha det gott, KramKram

//Helen

9 My:

skriven

Det ÄR ju så lätt...jag har ett paket nu och hämta ut från H&M!

10 Eva:

skriven

Jackan är VERKLIGEN du! Kram

11 Anonym:

skriven

12 matte:

skriven

de har så mycket snyggt! där brukar jag också handla och visst är det suveränt skönt att bara klicka hem kläder :)

Kommentera här: