Han är min!!

Idag var de gamla ägarna här och hälsade på...överlåtelsen är klar...nu är jag med labrador igen!
=)



Han är så klart husses hund också..."jobbar" gärna med husse och då blir han sååååå trött.



1 Camilliondollar Baby:

skriven

Va kul att det har gått så bra.



Kram

2 Anonym:

skriven

Vilken underbar labrador! =)

3 Ulla:

skriven

Grattis till hundägarna!

4 Nina:

skriven

Kul... att ha en sådan sötnos!

5 Lillaviola:

skriven

Då är det bara att gratulera HUNDEN, för han har hamnat i en kanonfamilj!

Hej från mig!

6 Carina:

skriven

Grattis till både Elvin och er :)

Min lilla raggsocka kom hem idag efter att ha varit i stugan med två av sina bästa kompisar, bondpojkarna Turbo och Macken....ligger helt utkörd på rumssoffan nu ;))

7 Nettan:

skriven

Vilken stilig vovve!

8 MissyElliot:

skriven

Fiiina vovven...

Han ser verkligen snäll ut...

:-)

9 kats:

skriven

så underbart med hund!... labbar är underbara hundar ... så kul för er.



så fint det blev när du målat om...

jag hade mkt att läsa i kapp ... kul



må gott

10 Jenny:

skriven

Grattis till både Elwin och Er då!

Jättego ser han ut...(:

Jenny

11 Mossfolk:

skriven

Härligt och grattis!

Mysigt!

12 vicke:

skriven

grattis, vad fin den är

13 My:

skriven

Söt vovve, grattis till nya familjemedlemmen!

14 Inger Maryissa:

skriven

Grattis till er fina vovve.

Fina bilder !

Kram

Kommentera här: