Fredag - lördag

I går hade jag och A planerat att träffa brorsan och hans sambo, extra trevligt blev att S & J hälsade på en sväng också.
=)

Vi käkade...
 


...med alla goda tillbehör, det viktigaste tillbehöret enligt mig är...



Efter att ha smaskat i oss efterrätten, smaskig blåbärspaj, som A & J tagit med så var det dags för...



Det är ju såååå roligt med sällskapsspel, synd att det inte spelas oftare.

Det blev en mycket trevlig kväll med många skratt.

=)

I morse hade vi ordentlig sovmorgon och efter den sena frukosten åkte S & J vidare.
Det är så mysigt att träffa dom...A och jag måste försöka boka in en tur till dom i Gävle snart.



Resten av dagen idag har varit väldigt lugn.
Tog en promenad på eftermiddagen, det är så härlig luft nu.



I kväll har vi tittat på ett inspelat avsnitt av den brittiska serien "Tyst vittne" som började igår, den serien är verkligen bra.



Nu återstår nog bara att krypa ner i sängen.








1 Maria:

skriven

Vad härligt med lite umgänge :)



Må så gott !

Kram kram

2 Carina:

skriven

Kräftor, toppen, så gott!

Sånt som bara ska ätas 1-2 ggr per år och få längta litegranna!

3 anne:

skriven

Jag vet inte om det blir några kräftor i år. Heller. Familjen bryr sig inte och jag kan både ha och vara utan. Blir inga skivor heller som det ser ut.



Jag hade tänkt se Tyst vittne, men glömde alldeles bort det. Synd kanske.

4 Åsa:

skriven

Jag "måste" också ha aioli till kräftorna. Helst en god Västerbottenpaj också!

5 Mossfolk:

skriven

Mmmm, så gott med kräftor. Får nog se till att styra upp en liten kräftskiva inom inte alltför lång tid :)

6 Bim HD:

skriven

Jag önskar också kräftor, snyft... Ja, jag räknar inte riktigt kräftstjärtar på burk som kräftor om man säger så. Jodå, det är ju också gott, men.

En kräftfest vore läge - men vilka har tid? Ibland känns det så... tyvärr???

Må så grankott...

hrm... kan då påpeka att gubben anser att det ÄR rörigt på det där skrivbordet och undrade HUR jag kunde lägga ut den där bilden tom, hihihi. Jag såg det inte direkt som rörigt, nä... Olika kanske - men ändå inte?

7 Nettan:

skriven

JAg håller fullkomligt med dig - Aioli = mums !

Det brukar gå åt en del i den här familjen till allt möjligt. Ha ha !



kram

Kommentera här: