Före och efter

Vilken energi man får när det blir en solig dag efter flera regn-dagar.
Har vi hunnit med en massa "stök" här på gården .
Full fart hela dagen.
=)
Ett projekt som legat över mig ett tag har jag tagit tag i idag.









Det är fortfarande en del snickerier som saknas, vi får se när snickaren ( läs A )  får tid...






1 Nina:

skriven

Åhå, jag tappade energin jag... men det var väl detsamma. Huvudsaken var att solen sken.

2 Soffiepropp:

skriven

men å va fint det blev,

Hoppas du haft en underbar dag

3 Anonym:

skriven

Vad fint det blev!

4 Mormormu:

skriven

Jättefint!



Påminner lite om huset vi besökte vid Loppisen som sålde 50-talsprylar ifjol! Fick du idén där?



5 Bjorne:

skriven

Det blev bra ser det ut som,har du jobbat här eller,kram.

6 Maria:

skriven

vad fint !



Önskar dig en go dag !

Kramen

7 Gabbi:

skriven

Va fint !!!!

Ha en fin dag!

Kram

8 Lotta:

skriven

Det är så fint ditt växthus! Har du en liten fikahörna där inne också?

9 matte:

skriven

Snyggt!

Bra jobbat att lyssna till alla sommarpratarna, vilken är din/dina favoriter?

10 HannahSthlm:

skriven

Vad kul att du är med i min Kate Moss-tävling!

IKVÄLL TORSDAG ca 21.00 kommer veckans TorsdagsTävling ligga uppe hos mig!

Hoppas du vill vara med!:)



Kram

11 Tanten:

skriven

Snyggt jobbat. Jag tror att jag ska ta på arbetsledarhårdhandskarna och se om jag kan få maken att göra ett litet ryck innan det är kväll på allvar.

12 Bjorne:

skriven

Kan du inte komma och hälsa på så får du en en rundtur med mig som visar dig hur det nya hotellet blev och så går vi ut och äter något gott och är bara kompisar ,vore jättekul,även om mannen följde med,jobbar denna helg så skulle passa bra,och har fått många vänner här så vi kan bli hur många som helst,kram.

13 Jenny:

skriven

Najs!!!

//Kram

Kommentera här: