Ändrade planer

Min plan för dagen att slappa i baden-baden-stolen med en bok  ändrades snabbt när A bestämde sig för att bara sova ett par timmar efter sitt nattpass.
När jag var klar för att sola så klev han upp och då var det jobb med betes-hagar som gällde.
Jag har i alla fall fått vara ute i solen idag även fast jag inte fått slappa som planerat.
;)

Vi har plockat ner en stor ko-hage idag för att A skulle kunna köra där med betesputsen.
Det är som en stor gräsklippare som klipper ner det som ratats. Det här gör att betet blir mycket finare nästa sommar.



Visst blir det fint?

Nu ska jag i alla fall lata mig ett par timmar för i natt är det arbete som gäller för mig igen.




1 SOFFIE:

skriven

guuu det lät så härligt med att sola i en solstol så jag trodde nästan du va från en annan planet,

även om du nu ej fick sitta där å slappa så guuu va härligt med sol,

ha det bra

2 SOFFIE:

skriven

guuu det lät så härligt med att sola i en solstol så jag trodde nästan du va från en annan planet,

även om du nu ej fick sitta där å slappa så guuu va härligt med sol,

ha det bra

3 my:

skriven

Har man gård får man jobba trots ledighet eller hur?

Sol, såg jag ingen idag :( Ha det gott kram

4 Diana:

skriven

Det blir jättefint och nu har jag lärt mig vad en betesputs är, för jag såg en sådan när vi var på vår lilla Halland/Skånetripp och Odd frågade om jag visste varför de klipper gräset sådär och då trodde jag att de ville ha det som träningshage för hästarna och att de då inte ville ha för högt gräs hahahahahaha... så smart var jag.

Men nu ska jag minsann berätta för Odd vad jag lärt mig.

Tack för detta lilla du.

Kram Di

5 vicke:

skriven

så du fick slita istället för att slappa

6 kotten christel:

skriven

Mycket fint

7 Diana:

skriven

sv: Vet du va! Han sa faktiskt vid intervjun på larmtorget efter spelningen i torsdags att den var till mig :) . Gulligt eller hur. Så det hörde alla radiolyssnare och några tusen åskådare på torget i Kalmar haha.

Inte illa.

Då kan man vara stolt ;)

Kram

8 Carina:

skriven

Var nära jag skulle bli inlagd idag...men jag for till Hälsingland istället ;)

(läs min blogg)

Kommentera här: