Visa våren v 17

Fröken Evans utmaning fortsätter...nu är våren verkligen här!!

I fredags när jag åkte hem från stan såg jag både vit-och blåsippor, det är så vackert med dessa blå och vita "täcken".












Tyvärr har jag också sett detta mindre roliga vårtecken...






1 Helena:

skriven

Får mig att tänka på Idas sommarvisa. Mycket vatten i bäcken...... Inget kul med mygg däremot. Jag kom att tänka på varför somliga gillar vintern bättre.

Men i Skåne är det myggfritt.. De blåser väl bort :0)

Ha det gott.

2 Mia:

skriven

Aj,aj...men den där lille rackaren får man med "på köpet" liksom....L

3 Lotta:

skriven

Den där stolen vill jag se mer av när det börjat växa!!

4 Sandra:

skriven

Visst har man njutit de senaste dagarna! =) Ser fram emot bilder senare i sommar när dina fröplanteringar tagit sej! :)

5 evans:

skriven

Det är nästan så man blir lite nöjd när man ser årets första mygga. Det är ju ett tecken på att våren är här. Fler myggor än så klarar jag dock mig utan :)

6 Inger Maryissa:

skriven

Mysiga foton, och jag älskar björkar....

Och visst är det härligt nu på våren när alla söta vårblommor sticker upp.

Ha det så gott.

Kram

7 Annelie:

skriven

Härliga bilder vilket påminner mig att jag också måste lägga ut bilder.

Ha en toppendag!

8 Fru Pusselbit:

skriven

Neeej! Inte myggor i år igen!!! ;)

Kommentera här: