Vilken dag!



Härligt väder, trevligt sällskap, god mat, gott vin och mycket prat och skratt, kan det bli bättre?
Vi har tillbringat hela dagen hos våra vänner M & S, A har jobbat och jag har latat mig.
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan med A och ytterligare ett gott glas rödvin.
Ha en trevlig kväll!
1 Synne:

skriven

Jag samlar på goda vänner. Utan dom vore jag fattig. Så jag håller med.

Ha nu en knall lördag.

Kram Synne.

2 A:

skriven

Jag använde heller aldrig flipflops förr för att jag också tyckte det gjorde ont.... Men det tycker jag inte längre... Jo, idag gjorde det ju lite men har väl snart vant mig igen =)

Ha det bäst...kram

3 Carina:

skriven

Så du har städat och puttsat fönster....själv är jag bara ute och glider tror jag...i morgon ska jag till Birsta ;))

4 Lillan:

skriven

God morgon!

5 Ulla:

skriven

Din lördag verkar inte kunnat bli så mycket bättre. Härligt! Önskar dig en skön söndag!

6 Lotta:

skriven

Låter som en toppendag! :-)

7 My:

skriven

Låter som en guld-dag! Goda vänner är nödvändigt att ha...jag ska träffa min bästa idag..ser jag fram emot!

8 Anna:

skriven

Det gör du rätt i!

Kommentera här: