Vårmässa



Nu sticker jag iväg för en kompis-dag med min vän S.
Vi ska på Vårmässan och så ska hon bjuda mig på en födelsedags-lunch.
Ingen dålig dag eller hur??
=)

Hoppas ni får en fin dag i det vackra vårvädret!
1 Maria:

skriven

Men va härligt att få umgås med en kär vän.

Njut!

Men fyller du år?

2 Mossfolk:

skriven

Önskar dig med en fin dag!

Och Grattis! Om det är så att du fyller år :)

3 Fia:

skriven

Jag tror bestämt att du fyller år? Grattis i så fall! Hoppas ni får en toppendag!

4 LillaNisse:

skriven

Hoppas att ni får en bra dag då i det vackra vädret...

Kram

5 Tina:

skriven

Jag gratulerar i för eller efterskott;), inte dumt att bli bjuden på mat en sådan dag;)

Ha en skön fredag!

6 Helena:

skriven

Då får man grattulera då. Inte dåligt att bli utbjuden så där. Ha så kul.

7 matte:

skriven

Härligt :)!

8 Mia:

skriven

Men duuu! Fyller du år????????????

Grattis!!! Förmodligen för sent eller för tidigt L

Kommentera här: