Vårkänslor



Sol och 15 grader varmt...jag har riktiga vårkänslor!!!
Sov inte så länge idag efter nattpasset utan har varit ute och vårstädat på gården.
Det är inte klokt vad mycket som göms i snö och kommer fram i tö.
Tur jag har min eldningstunna.
1 Qristall:

skriven

Låter som en härlig dag, visst blir man glad så fort solen tittar fram o skänker lite värme :)

Låter bra med en eldningstunna! Ja den där snön kan gömma på en hel del saker som en massa kattbajs från en grannkatt ;)

Kram Helen

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Jaha, så det är där solen håller sig gömd.



Kram

3 Karin:

skriven

Tack så mycket! :)



Idag kom burken med min blandning i postlådan, så roligt. Jag hade nästan glömt bort det :)

4 Lillan:

skriven

Ja idag var det verkligen underbart!

5 kotten christel:

skriven

Och så är det så mysigt att elda på våren:O)

6 Lotta:

skriven

Vi har hämtning av grovsopor så den 5 maj ska jag skicka iväg en massa skräp. Skönt att kunna rensa ut i garage och källare.

Men barnen behöver lite nya sandlådemaskiner efter den här städningen. :-)

7 Vaniljis:

skriven

Varit inne och läst ikapp lite här.. ;)

GRATTIS i efterskott, vännen!

Kram

8 soffie:

skriven

mmm va underbart!hoppas värmen kommer till Värmland snart!

9 Carina:

skriven

Och du...mer värme lovas framöver :)

Jag som sjukskrev mig idag....eller chefen tyckte nog det var bäst jag gick hem och var tyst ett par dagar.

Hoppas nu att jag kurera mig snabbt vill inte missa godagar

Kommentera här: