Utmaning

Min nya blogg-vän Karin har utmanat mig.

 

Vilken mat äter du ofta?
Jag gillar det mesta i matväg =)

Just nu äter jag ovanligt mycket grönsaker och bönor och så äter jag gärna lax, kyckling och köttfärsrätter.

När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Jag hjälper till om jag ser att det behövs.

Var sitter du helst när du bloggar?
Har laptop men sitter oftast på kontoret.

Köper du ofta trisslotter?
Kanske 15 gånger/år.

I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Var mycket i Grekland i "ungdomens glada dagar" och det var riktigt kul! ;)

Annars är jag nog så att platsen inte har så stor betydelse utan det är sällskapet som avgör hur bra det blir.

Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Vi ser på flera olika kanaler beroende på vad dom visar och vad vi är sugna på att se.

Gör utmaningen ni som vill!!
=)

Kommentera här: