Typiskt mig

När väl energin och städ-och fixar lusten kommer så drar jag igång med massor med projekt samtidigt.
Nu hoppas jag bara att energin och lusten räcker tills jag är klar.
Just nu ser det ut som om en tromb gått igenom huset.


1 Helena:

skriven

Hoppas du har hunnit vara ute i det fina vädret en stund också inte bara städat.

Ha en fin kväll vännen!

Kram

2 Ulla:

skriven

Idag gör jag minsta möjliga. Solen skiner och jag går barfota i gräset och njuter av värmen. Hoppas du hade ork kvar ända till slutet

3 soffie:

skriven

allt klart så du fått njuta av det underbara vädret?

må gott

4 My:

skriven

Hoppas energin höll i sig :) Kram

5 Bim HD:

skriven

Hm, här räcker det inte ens till att starta, tror jag... Energi över?

Må så grankott...

6 Lillan:

skriven

God morgon! Hoppas du blev klar med dina projekt!

7 Gabbi:

skriven

Hahaha...jag drar alltid igång med för många projekt samtidigt, sen blir de bara pannkaka avv allt...Hahhahaah

Ha en fin söndag!

8 Ulla:

skriven

Godmorgon! Städar du fortfarande, så är det nog dags att ta en liten paus L Önskar dig en gooo söndag!

9 vivan:

skriven

låter precis som jag...ställer till så in i vassen när jag "städar"..men det blir bra när det är klart!

Skön söndag önskar jag dig, kramen!

10 Gitsie:

skriven

Det där känner jag igen, man har så mycket energi och startar med flera olika saker på en gång...men sen ska energin räcka till att slutföra allt också. ;)

11 Bim HD:

skriven

bra... ska se om man orkar gå och stoppa i en tvätt då kanske - energi till det?

Inte ens gubben känner för att spika ute idag... målade några bräder igår... tror han är inne på - vindskivesaker som behövde bytas. Ja, grundmålade då...

Fått order om att försöka orka - om han orkar :) - vara med ute och mäta lite för nya delen ute på altanen... ifall han lånar kärra imorgon och får hem lite inpregnerat. Frågan är var det är billigast, håhåjaja...

Må så grankott...

Kommentera här: